woensdag 19 september 2012

Up-date! Ja ik leef nog!

De laatste tijd heb ik op de één of andere manier een beetje het plezier in het bloggen verloren.
Nu weet ik eigenlijk wel precies waar dat door kwam, ik ben nog al ontvankelijk voor kritiek, lees ik trek mij dat heel erg aan!
En ja toen ging ik dus ontzettend twijfelen, ben ik wel interessant genoeg, maak ik wel genoeg leuke dingen, blablablabla.........
Misschien had ik al wel last van een pre-pre-pre herfstdip, laten we het hopen want dan hebben we die al vast gehad, pfffffff!
Maar goed ik denk dat alle bloggers hier wel eens last van hebben, wat deel je wel of niet met je lezers, vinden mede-bloggers mijn blog nog wel leuk of moet ik misschien maar eens weer een Give-Away houden.
Genoeg geklaagd, ik ga gewoon weer vol frisse moed verder! 

Afgelopen weekend ben ik samen met blogvriendinnetjes Christel , Anne-Marie en Hilde naar een leuke braderie geweest in Zalk! We hadden daar zelfs met z'n viertjes een heuse kraam! En mooi dat hij was.
We hebben een geweldige dag gehad, we hebben zelfs nog leuk verkocht ook! 
Alleen mijn pronkstuk ging gewoon weer mee naar huis! (staat ook heel mooi bij mezelf op de bank!)
Hier onder wat impressies!
Fijne week allemaal!
Lfs Evelien.

9 opmerkingen:

  1. Nou je pronkstuk is wel heel erg gaaf!
    jammer dat ie niet verkocht is.
    Ik herken het, dat van het niet bloggen, bij mij is het ook een tijdje rustig geweest maar ook ik heb besloten om er weer met frisse moed tegenaan te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twijfelen is niet nodig hoor !!!! You rock girl!
    Blijven bloggen, ik geniet van je maaksels en schrijfsels. Liefs, CarlaK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kussen, 'fleurig' hoor!
    En ja, soms heb ik dat ook "heeft bloggen wel nog zin?!?"
    Je moet doen wat je gevoel zegt...
    Fijne groeten Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evelien, leuke foto's! Enne, je kussen vond ik echt heel erg mooi hoor(past helaas niet in ons interieur anders had ik hem gekocht)
    Weet je, je blog is leuk genoeg want je hebt al 93 volgers, dus dat zegt genoeg toch?
    Heb je al meegedaan bij de Lindehof give-away?
    Groetjes, tot gauw.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oja, dat is voor mij best herkenbaar... inclusief de herfstdip :)
    Gewoon doorgaan hoor, je doet het tenslotte ten eerste voor jezelf (toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twijfelen aan onszelf doen we allemaal wel eens, je moet gewoon bloggen wat jij leuk vindt en niet extra een give away houden.Ik merk wel,hoe ouder je wordt hoe gemakkelijker je met kritiek om gaat. Je maakt leuke dingen en fijn dat je zo'n gezellige braderie hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, heel herkenbaar! Gewoon doorgaan hoor, zolang je er zelf lol in hebt. Niemand is verplicht om je blog te lezen, dus kritiek hebben is helemaal niet nodig. En ik lees hem met plezier!
    En..ik heb jullie gezien hoor, in Zalk! Ik wilde wel een praatje maken, maar wist niet wie wie was en het was zo vol bij jullie kraam.. Goed teken, dacht ik! Leuk dat je goed verkocht heb, het zag er allemaal ook heelll gezellig uit!
    Fijn weekend! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè Evelien, bij mij een beetje hetzelfde hoor........dus zal wel idd een opstartprobleempje zijn. maar problemen zijn er om opgelost te worden. ik kijk altijd uit naar een nieuwe post van jou hoor; neem regelmatig een kijkje of er weer iets nieuws op staat! duswt mij betreft
    :lekker doorgaan hoor, veel te gezellig.
    Maar eerlijk is eerlijk, reacties zijn wel erg leuk om te krijgen. Dat stimuleert wel tot meer bloggen. Go girl!
    Lieve groet van moi

    BeantwoordenVerwijderen