zondag 22 april 2012

Fijne Zondag!


Vanochtend lekker aan het bijkomen van het prachtige Symphony of Life concert van gisterenavond.
Daniël heeft onze vensterbank omgetoverd tot kas! Trots dat hij is, de boontjes groeien ontzettend hard!!!
De jongens zijn heerlijk met de Lego aan het spelen. Dochterlief is aan het kleuren. Nee niet in het kleurboek, dat is veel te gewoon. Lekker op de tafel en haar handjes en ooo ja de voetjes waren ook net weer schoon van de pennestrepen dus die kunnen ook wel weer een kleurtje gebruiken!!

Ik verstuurde deze week eindelijk de gewonnen Give-Away's (behalve die van Christel!), zij moet nog heel even wachten.  Mamanon heeft zelfs een heel lief berichtje gepost met als titel Evelief laat dromen uitkomen!! Hoe leuk is dat, daar word je toch blij van op de zondagochtend!!!!

Deze week naaide ik ook nog een supermooi jurkje voor dochterlief en vriendinnetjelief, maar die zijn nog een verrassing!

Mijn filosoofje (oudste zoon) speelde gisteren voor het eerst viool en blij dat hij er van werd!! Ook boetseerde hij nog een mooi dier en maakte een heus stripverhaal bij het Open Huis van Quintus!
 
Ik ben begonnen met een nieuw haak project, een deken met allemaal mooie kleurtjes.  Ook ben ik de zak van Max in gedoken en heb de schaar in oude Tshirts gezet!! Zelf Zpaghetti maken is supermakkelijk en geeft een ontzettend goed gevoel! Zoonlief werd wel een beetje verdrietig van zijn tshirt die nu ineens een badmat aan het worden is (of een fruitschaal of een kleed voor in de woonkamer?) Ik krijg wanneer ik mensen met mooie shirts zie ineens de neiging om de schaar er in te zetten, erg hé! Dus lees je binnenkort in de krant, vrouw opgepakt met schaar, dan weet je dat ik het ben, ;-)

Wij gaan Feest vieren!!! Mijn lieve mama is vandaag 68 geworden!!!! En wij hopen hier nog lang getuigen van te mogen zijn!! 

Lfs Evelien
(wij zijn onderweg naar de taart!!!)

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, Ik hoop maar dat de politie je niet op het spoor komt! Goed bezig! Mijn Moeder verjaart ook vandaag, een jaartje jonger, dat wel :) Gefeliciteerd met je moeder en dat de taart mag smaken! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik hou de kranten in de gaten.... Gefeliciteerd met je mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, wat een leuk blogje heb je er van gemaakt. Je schrijft wel heel erg beeldend........Ik zie het al voor me.........ben intussen wel benieuwd hoor naar de give-away.............We spreken gauw weer wat af, toch???
    christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh girl ik zie net je blog dat je stil geweest bent in blogland (nou ja heb hem nog niet gelezen, zag genoeg andere blogposts van je die jk gemist heb).
    Whaha ik zie het al helemaal voor me, tshirts die je allemaal verknipt. Mmm misschien moet ik toch maar eens ergens een 'cursus' gaan volgen. Want lijkt me harstkke gaaf om met die spagetti aan de slag te gaan.
    Van de winter heb ik mijn eerste poging ondernomen om te leren breien maar al weer snel opgegeven. Mmm wellicht eens op zoek naar een brei café hier in de buurt. Warme groetjes van Susan die terug is van wegeweest

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt hele leuke dingen op je blog. Creatief mens ben je.
    Fijn weekeind

    BeantwoordenVerwijderen