vrijdag 3 februari 2012

Wat een pret!!

De meningen over de witte deken die over het landschap ligt zijn hier in huis ietwat verdeelt!
De jongens hebben heerlijk gesleed en de stoep sneeuw vrij gemaakt.
Onze Joris reageerde iets sceptisch maar was toch door het dolle heen toen hij lekker achter de jongens aan kon rennen door de sneeuw. En dan onze kleine dame!
Vol verwachting ging ze naar buiten, met haar rode laarsjes aan. Geen handschoenen mama, die zijn niet fijn!
O toch maar wel. Nee toch maar niet ik wil de sneeuw voelen met mijn handjes, koud brrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Eén keer omvallen, haha, twee keer omvallen mmwah, drie keer omvallen...................tranen met tuiten, de hele weg naar huis huilen huilen en nog eens huilen. Thuis al het natte goed uit, huilen op de bank liggen en huilen, huilen huilen. Eerste sneeuwtrauma is binnen.
(Jammer genoeg geen foto's maar die volgen vast nog!)

Uiltje gekregen van het vriendje van mijn vriendinnetje, leuk is ie of niet? Bedankt Niels.

Ik ben de laatste tijd weer wat aan het naaien! Na nodige aanmoediging van mijn lieve mama en dit is het resultaat. Een ontzettend leuk jurkje voor mijn lieve floddertje ('t is echt het vieste meisje van nederland!). Ik zal nog even een foto maken wanneer ze hem aan heeft want het staat echt super leuk.
Ondertussen ben ik ook nog druk aan het haken, hoop het dekentje voor lieve Joy gauw af te hebben.
Deze week had ik ook nog heel veel geluk, een lieve vriendin kwam met allemaal vintage stofjes aan, die nog van haar moeder waren geweest. Ik ben al druk aan het patroon tekenen en knippen zodat het leuke vintage jurkje dat ik in mijn hoofd heb gauw in de kast hangt bij dochterlief! (Bedankt tante Toon!)




Ik ben helemaal niet wakker, zie ik heb mijn ogen nog dicht! Dit lieve doosje is nog van mijn oma geweest. Onderste foto is Elianne mijn stofjes op het spoor gekomen, leuk die ga ik allemaal eens even van dichtbij bekijken!!! Boefje!


 Ik wens jullie een heel fijn weekend met veel sneeuwpret (zonder ongelukken!)

Lfs Evelien.





1 opmerking:

  1. Hoi Evelien, je bent weer lekker bezig zie ik! De jongens hier waren ook helemaal gek met de sneeuw. Je hebt je blog een beetje gepimpt zie ik, ook leuk geworden. Fijn weekend. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen