zaterdag 17 december 2011

GEWONNEN!!


Wat een verrassing! Heb ik toch zo maar weer een give-away gewonnen en wel bij Moos
Ok het is dan misschien een troostprijs maar ik ben wel Superblij met dit leuke uiltje voor aan mijn fiets of tas!! 

 

 Mijn zoon van 8 heeft gisteren een heerlijke middag gehad. Hij mocht namelijk bij zijn grote vriendin spelen en samen hebben ze deze kerststal gekleid.

Hij is zelf heel erg trots op het babytje Jezus.
Wat een talent!
Een fijn weekend allemaal ik ga trots zijn op mijn ventje!!!

Lfs Evelien

3 opmerkingen:

  1. Zoooo dat is snel! Gisteren op de bus en nu al binnen. Veel plezier ermee meis!

    Enne terecht trots op je kleine man zijn. Wat een leuke Kerststal!!!!

    Fijn weekend en liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie prijs heb jij gewonnen, tof!!
    En baby Jezus ziet er fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evelien, echt super zo'n kerststalletje, wees er maar zuinig op. Nog bedankt voor het linkje naar die agenda van je vriendin. Is een leuke site trouwens! Fijne zondag nog. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen