zondag 17 juli 2011

Verjaardag!


Wat een geweldig feest!! Siemen werd donderdag 5 jaar! We vierden dubbel feest omdat Siemen en ik samen jarig zijn.
En wat zijn we verwend! Maria had een geweldige taart gemaakt voor Siemen. Een Toy Story taart en hij was ook nog eens
verrukkelijk! (ik kan nu even geen taart meer zien, want hij was ook nog eens héél erg groot!)

Ik heb mijn verjaardagsbuit ook even op de gevoelige plaat gezet, om jullie allemaal jaloers te maken! (Zie hier boven)
- mooie kussenhoesjes
- een prachtig PIP STUDIO dekbed overtrek
- een quiltpakket voor de Sexy Hexy Quilt van Amy Butler
- een jelly roll van Amy Butler, Love
- mooie stofjes ook van Amy Butler (ik denk dat ik een mooie portomonnee ga maken!)
en nog heel veel andere mooie dingen.

Ook kreeg ik nog een verjaardagskaart van Kunstig Kitschwerk, voor korting op mijn volgende aankoop en met de mededeling dat er een Goodie Bag voor mij klaar stond in de winkel. Zo leuk!!! Ik heb hem natuurlijk direct opgehaald, er zaten allerlei leuke dingetjes in, gummetje, fotolijstje, een kruik en heerlijke roze koeken! Ik voelde me helemaal jarig!

Mijn broer is heel druk geweest voor mijn cadeau, hij heeft houten klossen voor mij gemaakt, waar ik mijn mooie stoffen en lintjes op kan bewaren. Ik maak hier later nog een mooi plaatje van, ben hier nog niet aan toe gekomen.

Al met al een prachtige dag gehad en weer genoeg gekregen om te creëeren! Helemaal Leuk, Helemaal Blij!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Evelien, alvast van harte gefeliciteerd met jouw en Siemen's verjaardag! Leon moet nog een weekje wachten (de 29e) en dan wordt hij ook 5. Kun je je nog herinneren hoe heet het 5 jaar geleden was? Heel ander weer dan nu. Fijne dag (ondanks de regen). Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelien,
    Ik zag je blog en zag dat je ook nog maar pas bent begonnen. Ik heb me ook afgevraagd wat ik er op zou kunnen zetten.... Maar eigenlijk gaat het vanzelf. In vier dagen tijd al vier berichtjes op mijn blog gezet... En ik vind het LEUK!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en die van jezelf.
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen