maandag 25 juli 2011

Hoera! Mijn eerste quilt!

Het is zo ver, ik heb iets afgemaakt!!! En ja dat is voor mij heel wat.
Ik heb van een Jelly Roll, van Amy Butler een klein quiltje gemaakt om weg te geven. Het quiltje is gemaakt met stoffen uit de stoffen serie LOVE.
En dat is nu net wat diegene waar hij voor bedoeld is heel goed kan gebruiken (eigenlijk wij allemaal wel of niet?)
De achterkant is gemaakt met de stof die ik uit India heb gekregen van mijn lieve Dineke!

Dus Louise deze is voor jou!!

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt, want hij is met liefde gemaakt! En dan is het natuurlijk ook nog de eerste die ik echt afgemaakt heb dus dat is zowieso al heel bijzonder.















Ik heb wel veel geleerd van dit project. Zoals: ik ga geen quilt meer doorstikken met de naaimachine!! Met de hand is zooo veel netter. Het duurt dan alleen wel veel langer natuurlijk, daarom heb ik natuurlijk zoveel onafgemaakte projecten liggen.

Ik ben best wel trots dat hij nu af is. Kan ik weer met wat nieuws beginnen!!!
Ik wil nog heel graag een jurkje naaien voor de vakantie. En ik ben door al die leuke blogs aangestoken en ga het haken nog maar eens proberen!

Ps. Robijn morgenfris is echt Dé Lekkerste wasverzachter (dus het quiltje ruikt ook nog heel erg lekker!)

4 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Evelien, joepie 't is je gelukt! Leuk hoor, je hebt goed gebruik gemaakt van de vakantie :-). Mocht je hulp nodig hebben bij haken, dan geef je maar een seintje. (Ik ga trouwens proberen een tutorial op mijn site te zetten van het bloemetje...) Fijne vakantie verder en succes met al je wip's...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evelien,
    Wat is-ie mooi geworden zeg... Wat een geduld moet je daar voor hebben gehad. Hier mag je echt trots op zijn. Die kleuren...geweldig.
    Hopelijk maak je nog heel veel van die prachtige spullen.
    Groetjes
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele mooie quilt! En inderdaad; dat handquilten duurt zo lang...daarom pak ik meestal toch de naaimachine. :-)
    Maar UFO's horen gewoon bij quilters, dus trek het je niet aan! *proest*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi! Ik ben ook dol op de stoffen van Amy Butler, die kleuren he?! Echt geweldig mooi en fleurig :)

    BeantwoordenVerwijderen